Правила замовлення послуг

1. Порядок замовлення
1.1. Для замовлення екскурсії або туру, вам потрібно здійснити три дії: зробити запит, забронювати (підтвердити), оплатити згідно тарифу.
1.2. Якщо вільних місць на конкретну подорож вже немає, існує проміжний додатковий етап між запитом і бронюванням – резерв (ми включаємо вас до списку очікування).

2. Запит
2.1. Щоб дізнатись, чи є вільні місця в турах, потрібно здійснити одну з дій:
- оформити заявку на сайті (в загальному переліку турів або на сторінці вподобаного вами тура);
- написати листа на електронну скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. (будь ласка, вказуйте у темі листа назву потрібного туру, дату його початку і своє прізвище);
- надіслати повідомлення на вайбер +38 (067) 8-111-222;
- надіслати нам повідомлення у фейсбуці (у приватному повідомленні або на стіні офіційної сторінки компанії https://www.facebook.com/feelukraine);
- зателефонувати менеджеру за номером +38 (067) 273 33 81.
2.2. Які дані вказати у запиті:
- Для туристів: прізвище та ім’я, потрібну кількість місць, назву туру та дату його початку);
- для організованих груп: орієнтовну дату туру, кількість учасників, бажаний маршрут поїздки.
2.3. Для кожного окремого туру у письмовій формі потрібно подати окремий запит.
2.4. Відповідь працівника тур фірми щодо наявності вільних місць та підтвердження броні буде надана протягом одного робочого дня з моменту подання запиту (окрім суботи, неділі і держвихідних).
Як можна дізнатись, чи є вільні місця на тур? Є два способи:
а) подивіться на сайті дати, які виділені жирним шрифтом, або дні, коли проводяться екскурсії. Усі наші походи, окрім походу на Говерлу, ми організовуємо під індивідуальні замовлення.
б) зв’язатись із менеджером - усі контактні дані вказані на сторінці «Контакти».

3. Резервування
3.1. Якщо вільних місць немає, ми пропонуємо записатись у резерв (це список очікування на появу вільних місць).
3.2. Якщо місця звільняються, запис на тур пропонується згідно черги формування резерву).

4. Бронювання
4.1. Якщо вільні місця є, за вами закріплюється бронь, вас попередньо включають до списку туристичної групи.
4.2. Після бронювання менеджер або помічник менеджера просить вас подати додаткові дані:
- Ім’я, прізвище та по батькові, дата народження усіх учасників туру;
- Контактний телефон когось із учасників туру;
- В залежності від особливостей туру – інші додаткові дані (наприклад, чи будете ви замовляти харчування та дегустацію, які у вас вимоги до проживання тощо);

5. Оплата
5.1. Замовлення слід оплатити протягом трьох робочих днів, починаючи від моменту підтвердження (якщо ви замовили тур пізніше ніж за три дні до його початку, терміни оплати узгоджуються в індивідуальному порядку)
5.2. Оплату можна банківською карткою (реквізити відсилаємо за вимогою).
5.3. Які документи підтверджують оплату (їх слід зберігати аж до завершення туру):
- Якщо оплачуєте через банківський рахунок – квитанція про грошовий переказ;
- Якщо оплачуєте в Інтернеті – запишіть номер транзакціїі та назву платіжної системи та/або збережіть електронну квитанцію.
5.4. При оплаті по банківським реквізитам потрібно протягом 4 годин після здійснення транзакції повідомити про це відповідального менеджера (напишіть йому на електронну скриньку); не забудьте вказати дату та назву туру,своє ім’я, час оплати та суму переказу.

6. Знижки
6.1. Дітям до шести років включно при супроводі двох дорослих без виділення окремого місця у транспорті і при проживанні – безкоштовно.
6.2. Дітям до дванадцяти років включно, а також особам з I і II групами інвалідності (обов’язково наявність посвідчення) надається знижка у сумі 40 грн. в день від загальної вартості туру.
6.3. Для учасників АТО діє знижка у сумі 50 відсотків від загальної вартості туру.
6.4. Знижки сумувати не можна.

7. Анулювання замовлення туристом
7.1. Замовлення може бути анульованим туристом або турагенством і передбачає відмову від туру частини або усіх учасників.
7.2. Про анулювання потрібно заздалегідь повідомити менеджера – по електронній пошті або по телефону.
7.3. Повернення оплати залежить від того, коли надійшло повідомлення про анулювання туру:
- Якщо не пізніше семи робочих днів до початку подорожі – повертається 85 відсотків вартості;
- Від шести до чотирьох днів до початку – повертається 50 відсотків вартості;
- Від трьох до двох днів до початку – повертається 20 відсотків вартості;
- При неявці або менш ніж за один день до початку туру – оплата не повертається.
7.4. Якщо замовник туру знайде заміну на місця, що були ним анульовані, оплачені раніше кошти будуть повернені у повному обсязі.

8. Скасування туру агенцією
8.1. Агенція може скасувати тур з огляду на певні обставини, як правило це суттєве погіршення погодніх умов ( стосується походів ) або недостатня кількість туристів в збірній групі ( стосується здебільшого не самих популярних напрямків і періоду міжсезоння - друга половина зими , початок весни).
8.2. Про скасування туру агенція повідомляє заздалегідь:
- для турів від 2-х і більше днів - за 10 днів до початку туру;
- для одноденних турів - за 7 днів до початку туру.
8.3. При скасуванні туру усі кошти повертаються туристам в повному обсязі або можуть бути зараховані , за бажанням туриста, на інші тури.

9. Інфо-лист
9.1. Лист із адресою місця виїзду, контактами керівника туристичної групи та іншими даними надсилається усім учасникам подорожі не пізніше ніж за три дні до виїзду.
9.2. Якщо ви не користуєтесь електронною скринькою, то можете отримати роздрукований інфо-лист в офісі компанії, про його готовність вас повідомлять по телефону.

10. Місце в автобусі
10.1. Місця розподіляють відповідно від часу замовлення туру: ті, хто зробив замовлення раніше, сидітимуть в автобусі ближче до переду.
10.2. Керівник групи при посадці в автобус повідомляє точне розташування місць у автобусі.
10.3. На вимогу замовника відповідальний менеджер може попередити його про орієнтовні місця в автобусі заздалегідь (останній ряд, кінець, середина чи початок автобусу).